دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





ای دل من

!!‎ای دل من‎ ‎‏ ای دل من چرا صدات در نمیاد این همه آزارت میدن چرا صدات درنمیاد هر کی از راه می رسه یه زخمی به تو میزنه چرا هیچی نمی گی چرا صدات در نمیاد آروم بگیر دل بی تابم دیوونم نکن دل بی تابم آتیشم نزن دل بی تابم فراموشش کن دل بی تابم نفرین نمی کنم تو رو هر جا می خوای بری برو نگو قسمت نبوده خودت نخواستی برو هر جا می خوای تو برو دیگه دل تو رو نمی خواد این عشق تو مرده این دلم تو رو نمی خواد ای دل من دیگه بسه از عاشقی شدم خسته نمی خوام که عاشق باشی دیگه بسه تو این روزا دوره زمونه دیگه هیچکس عاشق نمی مونه تو عاشق شی دل میسوزی چند بار سوختی دیگه بسه

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 10:51 | |